bealright

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennica - 3 oktober 2012 14:06

Heij... Idag i skolan var det inte bra. För det första spelade vi boboll på dom två jomppa timmarna som vi hade och jag har helt ogillat det ända sen Jona sköt bobllen i benet på mig. Mär vi spelade var det åxå nära att jag fick en boll i huvudet men som tur for det på Dollan. :D Det tredje dåliga var att vårt lag förlorade i boboll...

Det finns säkert andra dåliga saker men inte vad jag kommer på just nu.


 

Blev lite liten men... Visst är den gullig? <3


Xoxo <3

//Jenny

Av Jennica - 2 oktober 2012 15:24

Heij! Idag har fotografen varit i skolan och alla har blivit fotade och det tycker inte jag om eftersom att jag alltid blir så ful på bild. På matten var Dollan och störde mig hela tiden. Det var som om hon gick mella mig och Linn och rättade och gick kanske till dom andra en gång. Det var så störande. Men annars var rasterna bra och så.. Vi hade bild dom två sista timmarna, det var roligt.


Just nu - bara så att ni vet - lyssnar jag på musik, bloggar och chattar... och gör lite läxor åxå. En halt vanlig dag här hemma. ;)


Xoxo <3

//Jenny

Presentation


Love And Hope!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska bloggen heta DelenaForever?
 Neij!
 Ja!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards