bealright

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Julklappar!

Av Jennica - 30 december 2012 21:07

Heijsan!

Har fortfarande inte kommit på nåt "namn" till min nya blogg. Men så fort som jag kommer på nåt ska jag laga den och länka här. :D


Men iaf, nu pratar vi om jul! ;) Julen var faktiskt bra även om "julgubben" hade skickat brev och skrev att han inte skulle komma. Tydligen var vi för stora för julgubben, men syrran blev lite ledsen. "Det är som en tradition att han kommer" sa hon. Men mamma tyckte att det var bra att julgubben inte kom för julklapparna räckte ända till kart över 10, vilket det inte brukar göra eftersom vi brukar öppna klapparna direkt när vi får dom!  


Snart är det Ny År... 2013... Längtar verkligen. Jag hoppas att 2013 ska bli ett toppen år. Att jag kan glömma alla dåliga saker som jag gjorde och ångrar från 2012. I morgon smäller det. Kanske sätter upp min ny års outfit för i år i morgon, men vi får se.


Men nu ska jag nog gå och sova! Go Natt!   

Xoxo <3

//Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 11 januari 2013 16:27

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag nu men har jag *host* glömt bort *host*. Hehe! xD Men nu är jag iaf hos Linn. Hon ska hjälpa mig att hitta på ett namn till bloggen! :DD Manda ska åxå komma hit men hon kommer senare. Men nu har skolan bör...

Av Jennica - 3 januari 2013 14:21

Längtar till nästan "nästa år" den 31 December 2013, då ska jag hänga med Linn och Manda och fira jullovet, thats a Deal! ;) Det kommer att bli helt Awesome! :DD   Idag var det just och just att njag orkade sätta på mig kläderna... som alla andra...

Av Jennica - 2 januari 2013 15:40

Heij! Okeij, jag klarade inte att vara uppe så länge som jag ville. :( Men det var inte för att jag var trött, absolut inte. Men jag orka int sitta framför datan hela tiden och det var det ända sättet som jag skulle kunna hålla mig vaken på...   ...

Av Jennica - 1 januari 2013 22:02

God Natt, Heij, what ever. Jag har planerat att jag ska stanna uppe ett helt dygn och se på TVD (The Vampire Diaries), men får se om jag orkar!   Så nu sitter jag här och äter någo "Heksehyl mix" (det är nå godis) och jag tror att det är någa "Häx-nå...

Av Jennica - 1 januari 2013 13:00

GOTT NYTT ÅR, allihopa! Äntligan 2013. Love it! Ta bort och glömma allt jag sa och gjorde förra året. Börja om. Jag känner på mig att det här året kommer att bli toppen. Men nu i början kommer jag säkert inte komma ihåg att det är 2013 så jag kommer ...

Presentation


Love And Hope!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska bloggen heta DelenaForever?
 Neij!
 Ja!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards