bealright

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Heeeeeeijsaaaan! :D

Av Jennica - 18 november 2012 19:07

Heijsan! Har just lagat läxorna och jag kände för att skriva lite... Men först....

       

Visst är Renesmee gullig?? <3


Okeij, nu till vad som har hänt.... i helgen....

På fredag var jag och Linn till Amanda för vi skulle sova över där.... Okeij, men på dagen var vi då i skolan.... När jag kom hem for mamma och jag till butiken, där träffade vi mommo och moffa. När vi for hem kom mommo och moffa med hem till oss.... När dom hade farit slappade jag, jag badade i vår bubbelpool medan jag läste och sen tog jag en ansiktsmask och satt och slappade i bubbelpoolen med den tills jag tröttnade och steg upp. När jag hade packat, borstat och torkat håret, sminkat mig och sett lite på TV for jag till Manda.... När Linn kom åt vi och sen gick vi till Jakobs Dagis, det skulle vara typ nån träff där för åk 4-6... När vi gick iväg fick jag ett mess från Jona som frågade om vi skulle komma dit, till jagkobs dagis... Jag svarade ja, och en liten stund efer det sa han att vi skulle skynda oss... Vet inte vrf men... okeij, nu till det SKRÄMMANDE.... PÅ färjan skickade jag ett mess till Jona att de skulle komma och möta oss... med bästa ficklampan för det var ganska mörkt.... När vi hade åkt över färgan, och gått liiite hoppade bland annat Jona fram ur skogen och skrämde oss, jag blev helt JÄTTE skrämd... + att Jona hade en stor hjälm på sig som gjorde det lite läskigare... På träffen var vi 8 st, bland dem var jag, Linn, Manda och JONA! <3 Träffen var rolig och det sklle bli flera ggr.... När vi kom hem for Linn in på Mandas Dator... Nåt väääldigt skrämmande hände... efter en stund.... Youtube for på och började spela en vääldigt konstig låt och det var inte Linn som hade satt på den... vi blev skrämda och sprang ner... När vi var nere dansade vi. Manda har ett dansspel på Wii såå.... Efter det såg vi på film, vi såg på bland annat Scream 1, den var ganska läskig... Kl. typ 6 kom Mandas pappa och sa att vi måsta börja sova... På morgonen måsta Linn fara typ kl. 11, Manda och jag for ner och dansade och såg på Scream 2 och 3, vi han inte se på scream 4... När jag kom hem for jag på datorn, efter en stund tog jag ner en internetflik och då märkte jag att youtube var på och att det var - tror jag - samma låt som hos manda.... Jag fick panik så jag ringde Linn, hon blev åxå lite rädd...

okeij, men nu kan jag inte berätta mera, jag måste i duschen så...


Xoxo <3

//Jenny

 
 
Linn

Linn

19 november 2012 18:35

Haha, japp. Hände mycket under helgen. :3

http://lillsthecupcake.bloggplatsen.se

Jennica

25 november 2012 11:38

Verkligen! 8D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica - 11 januari 2013 16:27

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag nu men har jag *host* glömt bort *host*. Hehe! xD Men nu är jag iaf hos Linn. Hon ska hjälpa mig att hitta på ett namn till bloggen! :DD Manda ska åxå komma hit men hon kommer senare. Men nu har skolan bör...

Av Jennica - 3 januari 2013 14:21

Längtar till nästan "nästa år" den 31 December 2013, då ska jag hänga med Linn och Manda och fira jullovet, thats a Deal! ;) Det kommer att bli helt Awesome! :DD   Idag var det just och just att njag orkade sätta på mig kläderna... som alla andra...

Av Jennica - 2 januari 2013 15:40

Heij! Okeij, jag klarade inte att vara uppe så länge som jag ville. :( Men det var inte för att jag var trött, absolut inte. Men jag orka int sitta framför datan hela tiden och det var det ända sättet som jag skulle kunna hålla mig vaken på...   ...

Av Jennica - 1 januari 2013 22:02

God Natt, Heij, what ever. Jag har planerat att jag ska stanna uppe ett helt dygn och se på TVD (The Vampire Diaries), men får se om jag orkar!   Så nu sitter jag här och äter någo "Heksehyl mix" (det är nå godis) och jag tror att det är någa "Häx-nå...

Av Jennica - 1 januari 2013 13:00

GOTT NYTT ÅR, allihopa! Äntligan 2013. Love it! Ta bort och glömma allt jag sa och gjorde förra året. Börja om. Jag känner på mig att det här året kommer att bli toppen. Men nu i början kommer jag säkert inte komma ihåg att det är 2013 så jag kommer ...

Presentation


Love And Hope!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska bloggen heta DelenaForever?
 Neij!
 Ja!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards