bealright

Alla inlägg under november 2012

Av Jennica - 25 november 2012 16:15

Har sett Twilight Breaking Down part 2 nu... Det var helt AWESOME! Synd att det inte kommer nån fortsättning på Twilight filmerna! :( det skulle vara så Aweome om det skulle komma fortsättning... Liksom så att det kommer sådär om några år och hur dom har det och så... :/


The Cullen Family! <3


 

Visst är Jacob och Renesmee gulliga tillsammans? Håller nån med mig? <3


 

Hah... Det här skulle kunna vara deras julkort! ;)


 

Det har var roligt i filmen! ^^


Xoxo

//Jenny

Av Jennica - 25 november 2012 11:48

Haha... I'm so happy right now. Vet ni vrf? För att TBDP2 har kommit ut på bio, och nu har JAG laddat ner den! ;) Shh.... Säg inte till nån att jag laddar ner! xD För er som inte förstog min fina förkortning så menar jag Twilight Breaking Down part 2.... ;) Måste se den snart, måste se Rensesmee! <3 Ska nog se den idag! :D


 

Visst är de gulliga tillsammans? <3


Xoxo

//Jenny

Av Jennica - 25 november 2012 11:38

Godmorgon! Sovit gott? Jag har, jag vaknde klockan 11, eller egentligen halv 11 men jag steg upp först 11... ;) Vet att det kanske är lite sent att säga godmorgon men.... xD


Btw, igår ändrade jag i mitt rum, blev ganska nöjd faktisgt. Ganska jobbigt, men när det äntlgen blev klart så var det helt klart värt det... Men... Idag när jag vaknade hade jag ont i ryggen, det hade jag igår åxå när jag flyttade om i rummet... :(


Såå.... Vad görs? O.o Själv lyssnar jag på musik, mugglar och skypar! ;)



Xoxo

//Jenny

Av Jennica - 20 november 2012 10:37

Heijsan! Hinner inte skriva så mycket nu eftersom jag är i skolan men just nu fick jag lite tråkigt! :)

Btw, vi - åk 5-6 - har fått småa datorer som vi ska ha i klassen! :D

Men måste fara nu... :(


Xoxo

//Jenny

Av Jennica - 18 november 2012 19:07

Heijsan! Har just lagat läxorna och jag kände för att skriva lite... Men först....

       

Visst är Renesmee gullig?? <3


Okeij, nu till vad som har hänt.... i helgen....

På fredag var jag och Linn till Amanda för vi skulle sova över där.... Okeij, men på dagen var vi då i skolan.... När jag kom hem for mamma och jag till butiken, där träffade vi mommo och moffa. När vi for hem kom mommo och moffa med hem till oss.... När dom hade farit slappade jag, jag badade i vår bubbelpool medan jag läste och sen tog jag en ansiktsmask och satt och slappade i bubbelpoolen med den tills jag tröttnade och steg upp. När jag hade packat, borstat och torkat håret, sminkat mig och sett lite på TV for jag till Manda.... När Linn kom åt vi och sen gick vi till Jakobs Dagis, det skulle vara typ nån träff där för åk 4-6... När vi gick iväg fick jag ett mess från Jona som frågade om vi skulle komma dit, till jagkobs dagis... Jag svarade ja, och en liten stund efer det sa han att vi skulle skynda oss... Vet inte vrf men... okeij, nu till det SKRÄMMANDE.... PÅ färjan skickade jag ett mess till Jona att de skulle komma och möta oss... med bästa ficklampan för det var ganska mörkt.... När vi hade åkt över färgan, och gått liiite hoppade bland annat Jona fram ur skogen och skrämde oss, jag blev helt JÄTTE skrämd... + att Jona hade en stor hjälm på sig som gjorde det lite läskigare... På träffen var vi 8 st, bland dem var jag, Linn, Manda och JONA! <3 Träffen var rolig och det sklle bli flera ggr.... När vi kom hem for Linn in på Mandas Dator... Nåt väääldigt skrämmande hände... efter en stund.... Youtube for på och började spela en vääldigt konstig låt och det var inte Linn som hade satt på den... vi blev skrämda och sprang ner... När vi var nere dansade vi. Manda har ett dansspel på Wii såå.... Efter det såg vi på film, vi såg på bland annat Scream 1, den var ganska läskig... Kl. typ 6 kom Mandas pappa och sa att vi måsta börja sova... På morgonen måsta Linn fara typ kl. 11, Manda och jag for ner och dansade och såg på Scream 2 och 3, vi han inte se på scream 4... När jag kom hem for jag på datorn, efter en stund tog jag ner en internetflik och då märkte jag att youtube var på och att det var - tror jag - samma låt som hos manda.... Jag fick panik så jag ringde Linn, hon blev åxå lite rädd...

okeij, men nu kan jag inte berätta mera, jag måste i duschen så...


Xoxo <3

//Jenny

Av Jennica - 13 november 2012 17:53

Heij! Förlåt att jag inte har skrivit nåt men jag har bra ursäkter:

För det första så skulrle jag egentligen skriva här att jag skulle ta en bloggpaus, men internet funkade inte då... och sen glömde jag bort det...

För det andra så har jag varit ganska upptagen med Film och skola... och som jag sa till Sofia (en tjej som är helt Awesome) om man missar en film är det som att missa ett liv så...


Okeij, nu ska vi se vad som har hänt de senaste dagarna...

Hmm... tja... på halloween... på onsdag... (kommer inte på vilket datum det var så...) så hade jag otursdag... 1. När vi hade mellis - i skolan - spillde jag saft... (Jag kommer inte ihåg vad det var som Linn sa men hon sa nåt så att jag började skratta och så skulle jag ställa ner muggen med saft och det var då allt gick snett...) och 2. Jag gick in i en vägg... :( Kommer inte på om det hände nåt annat... :/

Hmm... är det nåt annat som har hänt?? Såhär är det... När man inte ska berätta det så kommer man ihåg det men sen när man ska berätta nåt så nää... då kommer man inte ihåg... :/


Xoxo

//Jenny

Presentation


Love And Hope!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska bloggen heta DelenaForever?
 Neij!
 Ja!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards