bealright

Alla inlägg under december 2012

Av Jennica - 31 december 2012 15:07

Morning! Vet fortfarande inte vad min blogg ska heta, Linn, jag är desperat!   Du/Ni kanske inte ger förslag för att ni inte vill att jag ska göra en ny blogg...    (Hittade ingen bättre smiley) Elr så vet du/ni bara inte alls vad bloggen skulle kunna heta... Som jag då...   


Men iaf, GOTT NYTT ÅR. Även fast det inte är riktigt nytt år ännu... Det är typ om 8 timmar... (lite mindre, iaf här i Finland)  Men asså, jag trodde (hoppades) att det skulle vara lite mer PARTY i år, men istället ska vi hänga med mammas och pappas kompisar aka syrrans gudföräldrar... Booring... Vi får väl se hur det blir. Tur att moffa iaf inte ska var med oss. Då skulle vi - syrran o jag - inte alls få smälla raketer. "Det är för farligt" elr nåt i stil med det skulle han säga.   Och jag är så här bara "Mhm..." Medan jag tänker "Gaaah, jag är för *** snart 13 år, vrf får inte jag smälla raketer" Som tur så är mommo o moffa aldrig hos oss på ny år...   Jag skulle vivara med kaverina och festa och klockan 12 skulle man kunna gå nånstans och se när alla andra smäller raketer... det sku vara kiva. Och sen orkar man inga fara hem så man far ti Linn, fast o sover över!   

 


Min outfit för i kväll:

 

^^ Orka int ropa på syrran så att hon sku komma och fota så jag fot i spegel. Och se... Ian Somerhalder kom med! :3


Xoxo <3

//Jenny

Av Jennica - 30 december 2012 21:07

Heijsan!

Har fortfarande inte kommit på nåt "namn" till min nya blogg. Men så fort som jag kommer på nåt ska jag laga den och länka här. :D


Men iaf, nu pratar vi om jul! ;) Julen var faktiskt bra även om "julgubben" hade skickat brev och skrev att han inte skulle komma. Tydligen var vi för stora för julgubben, men syrran blev lite ledsen. "Det är som en tradition att han kommer" sa hon. Men mamma tyckte att det var bra att julgubben inte kom för julklapparna räckte ända till kart över 10, vilket det inte brukar göra eftersom vi brukar öppna klapparna direkt när vi får dom!  


Snart är det Ny År... 2013... Längtar verkligen. Jag hoppas att 2013 ska bli ett toppen år. Att jag kan glömma alla dåliga saker som jag gjorde och ångrar från 2012. I morgon smäller det. Kanske sätter upp min ny års outfit för i år i morgon, men vi får se.


Men nu ska jag nog gå och sova! Go Natt!   

Xoxo <3

//Jenny

Av Jennica - 30 december 2012 18:16

Heijsan! Ledsen att det är typ 100 år sen jag skrev senast men nu är det såhär. Jag tänker laga en ny blogg för jag tycker inte riktigt om namnet på bloggen.Jag gjorde ju bloggen när jag var ett fan av JB, såå... Har ni någo tips på vad bloggen skulle kunna heta? Jag kommer iaf inte på nåt.Btw, jag är inne på mobilen nu eftersom internet inte funkar på datan så det kan hända att jag har skrivit någo fel.Xoxo//Jenny

Av Jennica - 17 december 2012 14:48

Heijsan sveijsan! Vad görs?

Jag har lite *host* glömt *host* att skriva. Men iaf... Nu har vi haft självständigetsfesten (typ för nån vecka sen...  ) och julfesten (som var Lördagen den 15:de), julfesten gick faktiskt ganska bra ändå... Jag är ganska nöjd. Vi hade en sketch (stavis) och Vår Julkinka Har Rymmt och Lucia och lite annat...    

okeij, nu när det har gått sådär 2 veckor sen (kanske mera) jag skrev så kanske man skulle tycka att jag skulle ha mycket att skriva om men... Neij, så är det tydligen inte...

Okeij, jag bara måste berätta det här... Okeij, igår kväll chattade Manda och jag via mobilen. Manda skrev att JONA HADE SAGT ATT HAN VAR KÄR I MIG! <3 Men hon sa åxå att jag inte skulle berätta det här... sepciellt  inte för Jona och Linn... Men nu måsta jag föör... Jag bara måsta!   I'm Sorry Manda!   <--- haha, världens bästa smiley. Ja, och så var det en sak till... Manda hade skickat typ 10 frågor... först till mig och sen till Jona... Jona svarade neij på alla, men det gjorde inte jag... och sen när han frågade så svrade jag att jag åxå hade svarat neij på alla frågor... (en fråga var nåt i stil med vill du bli ihop med Jona, en annan var skulle du vilja gå på dejt med Jona... Men asså han skickade då till Jona: Vill du bli ihop med Jenny och Skulle du vilja gå på dejt men Jenny... Osv...)



Xoxo <3

//Jenny

Av Jennica - 2 december 2012 12:19

Heijsan!

Bara så att ni vet så har jag varit ganska upptagen med... massa saker... så att jag inte har hunnit skriva, men iaf...

Jag är LUCIA! :O Pirrigt.... Men det är kanske lite bättre än att var värdinna på självständighetsfesten som Linn blev...


Men iaf... Jag har sett TSC season 1 nu... Längtar till season 2... Och för er som inte vet vad TSC är så är det The Secret Circle... det handlar om en tjej som får reda på att hon är en häxa... (Jag är ganska dålig på att förklara)


 


Xoxo <3

//Jenny

Presentation


Love And Hope!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska bloggen heta DelenaForever?
 Neij!
 Ja!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards